Wolverines U9-U15 etsii uusia pelaajia

Laji on amerikkalainenjalkapallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja U15 SM sarja, U13 SM, U9-U11 turnaukset. Joukkueeseen kuuluu 64 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Helsinki Wolverines etsii pelaajia kaikkiin juniori-ikäluokkiin (7-15 v.).

Haluatko oppia heittämään?
Oletko nopea tai vahva?
Löytyykö sinulta pallosilmää?
Oletko haka painissa?
Haluatko oppia taklaamaan?
Haluatko hyvään kuntoon?
Kiinnostaako joukkueurheilu?

Emme edellytä sinulta näitä, jenkkifutis sopii kaikenikäisille ja kaikenkokoisille joukkueurheilusta kiinnostuneille.

Amerikkalaisen jalkapallon seura Helsinki Wolverines etsii nyt seuraansa uusia pelaajia 8 - 15 vuotiaista nuoria poikia ja tyttöjä.

Tule kokeilemaan jenkkifutista, kaikille löytyy varmasti pelipaikka.
Amerikkalainen jalkapallo sopii kaiken kokoisille.

Talvisin treenaamme 1 kertaa viikossa Talin palloiluhallissa sunnuntaisin klo 14.30-16.00

Joukkue osallistuu 3-4 turnaukseen vuodessa U9-U13 juniori joukkueilla. U15 juniorit osallistuvat SM sarjaan http://www.sajl.fi/sarjat/nuoret/u13_e-nuoret/

Lisää tietoa www.wolverines.fi
Mikäli olet kiinnostunut vauhdikkaasta joukkuelajista, ota yhteyttä.
wolverinesjuniorit(miuku)gmail(piste)com
Yhteyshenkilöt:
Turo Lipponen p.050 3452225
Isto Laalo p. 040 5528756

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 11 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Wolverines U9-U15: kokoonpano